Usein kysytyt kysymykset

Tilaaminen

Voinko muuttaa tilaustani?

Voit muuttaa tilaustasi niin kauan, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme: [email protected]

Kun tilaus on lähetetty, sitä ei voi enää muuttaa. Toimitamme tilauksen mahdollisimman pian sen vastaanottamisen jälkeen. 

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Tuotteet toimitetaan aina mahdollisimman nopeasti tilausvahvistuksen saapumisesta. Tuotteiden tavallinen toimitusaika on 3-8 arkipäivää, mutta ruuhka-aikoina ja erikoisvärien tapauksissa toimitus voi kestää pisimmillään 2 viikkoa. Jos haluat esittää toiveen toimituspäivästä, kirjoita se tilauksen yhteydessä yhteystietojesi alle kohtaan Lisätietoja.

Toimitusmaksu

Suosittelemme tilaamaan tuotteita valitsemaltasi yhdeltä tavarantoimittajalta joko Markilta tai Piskolta, tällä tavalla varmistat tuotteiden yhteensopivuuden ja edullisemman kuljetushinnan. Mikäli tilaat yhtäaikaa Markin ja Piristeelin tuotteita samassa tilauksessa toimitushinta tulee kaksinkertaisena, koska tuotteet lähetetään asiakkaille eri tehtailta. Toimitusmaksu vaihtelee välillä 25€ – 98€ Lisätietoja tästä löydät toimitus- ja maksuehdot sivulta.

Minne toimitatte tuotteita?

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomessa. Emme toimita tuotteita ulkomaille.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi niin kauan, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Tämä tapahtuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla tai vastaamalla suoraan tilausvahvistukseen. Esimerkiksi, jos huomaat saamastasi tilausvahvistuksesta, että joku tilauksessasi ei osunut kohdalleen, voit perua tilauksen ja tehdä uuden. Hyvitämme peruttujen tilausten rahat mahdollisimman pian.

Mikäli olet saanut jo tuotteet olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen [email protected] . Lisätietoja palautuksista löydät toimitus- ja maksuehdot sivulta.

Milloin tilaamani tuotteet lähetetään?

Tuotteet lähetetään yleensä noin viikon sisällä tilauksesta. Mikäli toimitus viivästyy, asiakaspalvelustamme otetaan sinuun yhteyttä.

Mitä teen, jos lähetyksestä puuttuu tilaamiani tuotteita?

Jos lähetyksestä puuttuu jokin tuote, ilmota siitä välittömästi asiakaspalveluun. Ole valmis ilmoittamaan tuotteen nimi, tuotenumero ja tilauksen numero. Tutkimme asian mahdollisimman nopeasti ja lähetämme puuttuvan tuotteen sinulle.

Maksaminen

Miten tilauksen voi maksaa?

Maksuvaihtoehdot:

  • Verkkomaksu pankkitunnuksilla
  • Maksu Visa, Visa Electron tai MasterCard kortilla
  • Joustoraha – laskulla tai osamaksulla
  • PayPal

Milloin maksu veloitetaan tililtäni?

Jos maksat verkkotunnuksilla, maksu veloitetaan tililtäsi välittömästi. Jos maksat Visa, Visa Electron tai MasterCardilla, maksu veloitetaan seuraavan luottokorttilaskusi yhteydessä.

Kuinka turvallista verkossa maksaminen on?

Verkkomaksaminen on turvallista. Maksuoperaattorina toimii Paytrail Oy, joka hoitaa rahaliikenteen salatulla ja turvallisella yhteydellä. Paytrail Oy toimii tuhansien verkkokauppojen maksunvälittäjänä.

Voinko ostaa tuotteita laskulla tai osamaksulla?

Kyllä. Käytössämme olevat lasku- ja osamaksutavat:

  • Jousto Lasku
  • Jousto Osamaksu

Valitse maksutavaksi ”Verkkopankki, luottokortti tai lasku” ja siirry maksamaan. Verkkopankkien linkkien alta löydät Jousto-linkin.

Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %)

Alennukset

Miten alennuksiin oikeuttavia kampanjakoodeja käytetään?

Kampanjoiden yhteydessä käytetään koodeja, joiden syöttäminen maksuvaiheessa oikeuttaa sinut saamaan kampanjaan liittyvän alennuksen. Alennus lasketaan tällöin automaattisesti ja näet sen ennen maksuvaihetta. Ennen maksuvaihetta sinulla on mahdollisuus syöttää kampanjakoodi sille kuuluvalle riville. Huolehdi, että syötät koodin ennen maksua. Maksun jälkeen sitä ei voi enää tehdä. Yhdessä tilauksessa voit käyttää vain yhtä koodia kerrallaan.

Kampanjakoodeista tiedotetaan uutiskirjeen kautta ja Vesikourut.fi -sivuilla. Tilaa uutiskirjeemme, jotta saat varmasti tiedon kampanjoistamme.

Kuinka monesti voin käyttää kampanjatunnusta?

Osa kampanjoistamme on kertaluonteisia ja silloin tunnusta voi käyttää vain kerran. Osa kampanjoista on voimassa tiettyyn aikarajaan saakka ja tällöin koodi on voimassa ilmoitettuun aikarajaan saakka.

Tuotteet

Miten saan lisätietoa tuotteista?

Pyrimme kertomaan tuotteista kunkin tuotteen omalla sivulla. Mikäli haluat enemmän tietoa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Voinko ehdottaa uusia tuotteita Vesikourut.fi:n valikoimiin?

Pyrimme jatkuvasti laajentamaan valikoimaamme ja palvelemaan asiakkaidemme tarpeita. Voit ehdottaa uusia tuotteita lähettämällä viestin meille osoitteeseen [email protected].

Millainen takuu tuotteilla on?

Kaikille tuotteille on voimassa valmistajan takuu ja vialliset tai valmistusvirheen vuoksi rikkoontuneet tuotteet voi kauttamme vaihtaa maksutta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat tietää takuusta enemmän: [email protected]

Asiakaspalvelu

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostin osoitteeseen [email protected]

Tekniset ongelmat

Kaikista vahvistetuista tilauksista lähetetään sähköposti antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa vahvistusviestiä muutaman tunnin kuluessa etkä ole varma onko tilauksesi vastaanotettu, lähetä viesti osoitteeseen [email protected] Varmistamme asian sinulle ensitilassa.

Mikäli saat virheilmoituksen käyttäessäsi sivujamme, lähetä saamasi virheilmoitus asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen. Ilmoita samalla mitä käyttöjärjestelmää ja selainta (ja sen versiota) käytät sekä url-osoite (web-sivun osoitekentästä), jolla virheilmoitus tuli. Tutkimme asian mahdollisimma pikaisesti ja ilmoitamme sinulle, kun virhe on korjattu.